پخش ویدیو

استارتر گالری فرش زمرد (2)

معرفی بیشتر

در قسمت دوم استارتر گالری فرش زمرد شیراز، با پرداختن به لطافت گل، سعی در تشبیه فرش های موجود در گالری با ایجاد حس تعلیق و استعاره داشته ایم.

از آنجایی که اهمیت شروع بر هیچکس پوشیده نیست، بهتر است که نه تنها برای شروع کسب و کارمان، بلکه برای شروع فعالیت رسانه های آن از قبیل اینستاگرام، سایت و سایر انواع شبکه های مجازی نیز استراتژی تولید محتوا داشته باشیم. ما با علم به این مهم، روند شروع پیج فرش فروشی زمرد را به وسیله برانگیختن کنجکاوی مخاطب، در سه قسمت کوتاه اما اثرگذار طراحی کردیم.

دغدغه کارفرما، نشان دادن تنوع رنگ، وجود مشتری ها از اقشار و اقوام مختلف جامعه ایران و لطافت فرش های ایشان به مخاطب بود. بنابراین تصمیم گرفتیم که با توسل به این سه عنصر و تشبیه آن ها به عناصر ملموس، مخاطب را به دنبال کردن پیج ترغیب نماییم.

استارتر گالری فرش از انواع محتوای استراتژیک تولید شده در استودیو هنری نقطه طلایی است. از شما دعوت می کنیم که برای دیدن انواع محتوا، سفارش و آموزش تولید محتوا از طریق مراجعه به صفحه همکاری و تکمیل فرم، با ما در ارتباط باشید. ما به شما تضمین بهترین و با کیفیت ترین محتوا، با مناسب ترین قیمت را می دهیم.

 

 

ما معتقدیم که زبان هنر موثرترین ابزار ارتباط است!