عکسبرداری مبلمان دهکده

معرفی بیشتر

عکسبرداری مبلمان دهکده از جمله عکسبرداری از از آبجکت‌ های بزرگ و نسبتا بزرگ محسوب می‌شود. این نوع از تصویربرداری نیازمند فضای فیزیکی مناسبی است تا چیدمان محصول به خوبی و به صورت مناسب هم از منظر زیبایی شناسی و هم از نظر اشغال مکان شکل بگیرد.

در عکسبرداری از محصولات تمام هدف ما نمایش دقیق، زیبا و واقعی محصولات است؛ قرار نیست مخاطب را با رنگ و لعاب‌ های غیر واقعی اغوا کنیم. در عکسبرداری از محصولات دهکده تمرکز بر سادگی بوده است؛ چرا که مخاطب باید بدون هیچ عامل حواس‌پرتی، جزییات محصول را ببینید و برای خرید تصمیم بگیرد.

در استودیو هنری نقطه طلایی تلاش می شود که محتوا به صورت صادقانه (بدون اغراق )، در کمال زیبایی و در عین حال سادگی تهیه و تولید شود. پروسه تولید محتوا در این استودیو شامل ایده پردازی، سناریو، تهیه استوری برد، …، و در آخر تدوین و نشر می باشد. این بدان معناست که ما تمامی مراحل را بدون برون سپاری و از صفر تا صد به انجام می رسانیم.

شما عزیزان می توانید جهت سفارش عکاسی صنعتی، عکاسی سنتی و سایر انواع محتوا از طریق صفحه همکاری، با ما در ارتباط باشید. ما بهترین و با کیفیت ترین محتوا را برای شما تولید خواهیم کرد.

ما معتقدیم که زبان هنر موثرترین ابزار ارتباط است!