پخش ویدیو

موشن گرافیک آپارتک

معرفی بیشتر

موشن گرافیک آپارتک با هدف معرفی خلاقانه اپلیکیشن موبایل آپارتک با استفاده از نوعی از انیمیشن به همراه نریت (گویندگی)، توسط استودیو هنری نقطه طلایی تهیه و تولید شده است.

موشن‌ گرافیک‌ ها یکی از مناسب‌ ترین و کارآمد ترین قالب‌ های تولید محتوا ویدیویی برای معرفی خدمات یا محصولات هستند. در موشن گرافیک‌ ها عموما محتوا های آماری و آموزش به صورت جذاب به مخاطب ارائه می‌شود. در موشن گرافیک آپارتک (برنامه مدیریت شارژ آپارتمان ها) سعی شده است تا با تبدیل خلاقانه المان ها به یکدیگر ماهیت و نوع کارکرد اپلیکیشن برای مخاطب معرفی شود.

در تکنیک موشن گرافیک انتقال مفاهیم بسیار آسان تر و گیراتر از سایر قالب های تولید محتوای اینستاگرامی انجام می شود. چرا که مراحل با استفاده از انیمیشن به همراه نریت هم زمان ارائه می شود که قدرت انتقال آن را بالا می برد.

تیم تولید محتوای حرفه ای استودیو هنری نقطه طلایی با پذیرش مسئولیت صفر تا صد تولید انواع محتوا، علی الخصوص محتواهای تصویری در کنار شما و برندتان است.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص نحوه همکاری، مشاوره و سفارش تولید محتوای ویدیویی (ویدیو مارکتینگ) مناسب کسب و کار خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

ما معتقدیم که زبان هنر موثرترین ابزار ارتباط است!